Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

אוקטובר 18, 2024

Menu

אחסון תכולת דירה

אחסון תכולת דירה זהו אחד הפתרונות החשובים ביותר למי שצריך לאחסן את החפצים שלו ואין לו היכן. יכולים להיות מצבים שונים שבהם ניאלץ לפנות את הבית על תכולתו. זה יכול לבוא לידי ביטוי במעבר דירה, כאשר תאריך הכניסה לבית החדש הוא תקופת מה לאחר פינוי הבית הישן. זה גם יכול להידרש אם טסים לחו"ל לתקופה וצריך לאחסן את כל תכולת הבית במקום מסודר ועוד סיבות אחרות. מה שחשוב לדעת זה שאם כבר נדרשים לאחסן את החפצים האישיים, הכי טוב יהיה לעשות זאת במקום ראוי ומסודר.

הפיתרון של אחסון התכולה הוא חלק ממה שהעידן המודרני מציב בפנינו. כמובן שמדובר בפיתרון מאוד יעיל, שכן ארעיות היא חלק מאורח החיים של מי מאיתנו ולעיתים חשוב למצוא את הדרך הנוחה ביותר להעביר תקופות שבהן אין היכן להתמקם או שרוצים לשמור על החפצים כי אין בהם שימוש לפרק זמן כזה או אחר. אם כבר חושבים על אחסון כל תכולת הדירה במחסן מסודר, יש כמה דגשים שחשוב לשים אליהם לב:

–          חשוב למצוא כמה שיותר המלצות על החברה שמציעה את יחידות האחסון. ההמלצות מבוססות על לקוחות אחרים שיצאו מרוצים מאוד מן ההסדר הזה וכמובן שמוכנים להעביר את המסר הלאה.

–          חשוב לוודא שגודל יחידת האחסון מתאים להיקף התכולה הדירתית שלנו. אין טעם לקבל יחידה קטנה מדי ואין טעם לשלם על יחידה גדולה מדי. חברה המציעה שירותי אחסון גם יודעת להציע את היחידה המתאימה מבחינת גודל.

–          יש לוודא כי מקבלים יחידת אחסון נקייה, לאחר הדברה וכמובן ללא בעיות של לחות וכיוצא בזה. הדבר הנורא ביותר הוא לאחסן את כל הדברים שלנו במקום מסוים, לחזור אחרי תקופה ולגלות עובש ונזקי מזיקים אחרים. לכן צריך לוודא שקיימת גם תחזוקה שוטפת ביחידה.

–          ביטוח תכולה. אם החברה מציעה כבר שירותי אחסון נוחים, מן הראוי שגם תספק את הביטוח המתאים לכך. האחריות לנזקים היא חלק בלתי נפרד מן השירות שמעניקה חברת אחסון ללקוחותיה וכך שומרים על ההמלצות.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

הובלת מיקרוגל בירושלים

מיקרוגל הוא מכשיר חשמלי פופולרי המשמש לבישול מזון. אם אתם עוברים דירה, חשוב להוביל את המיקרוגל בבטחה וביעילות. להלן כמה טיפים להובלת מיקרוגל: רוקנו את

הובלת כסאות בירושלים

הובלת כסאות בירושלים היא משימה פשוטה יחסית שניתן לבצע אותה בעצמך או להזמין שירות הובלה מקצועי. אם אתה מעביר כסאות בודדים או מספר קטן של

דילוג לתוכן