Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

ספטמבר 8, 2024

Menu

הקשר החשוב עם המוביל

כאשר אנו מתכננים לעבור דירה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא המוביל. אנו לא יכולים לשכור כל חברת הובלות שהיא, משום שלא על כל אחת מהן אנו מרגישים שאפשר לסמוך ועל אחת כמה וכמה כאשר אנו לא מוצאים המלצות על החברה עצמה. לאחר שאנו מוצאים המלצות על חברת הובלות טובה שנראה וההמלצות עליה חמות ורבות, כמו כל חברת הובלות בירושלים, ניתן ליצור עימה קשר ולבקש הצעת מחיר עבור העבודה.

הקשר עם המוביל חשוב מאין כמוהו, למעשה כמו קשר עם בעלי מקצוע רבים. נכון שמעבר דירה במובנים רבים הינו טכני לחלוטין, פשוט מגיעים עם המשאית, מעמיסים את הכל ופורקים בנקודת היעד, אך לא בזה מסתכמת עבודת המובילים. מאוד חשובה המקצוענות והקשר הטוב והחיובי שלנו עם המובילים יכול אפילו לשפר את השירות אף יותר. לא צריך להתבונן על עבודת ההובלה רק מן ההיבט הפונקציונאלי, משום שאלו האנשים שמובילים את כל הרכוש שלנו. הם אחראים לשינוע כל הריהוט הטוב, מכשירי החשמל, סטים של צלחות וכוסות, תמונות ועוד. אם נפתח קשר טוב עם המובילים ביום ההובלה עצמו ואפילו עוד בשלב הצעת המחיר, נוכל להרוויח יותר. נקודה מאוד חשובה להתייחסות היא שיצירת קשר טוב וחם עם חברת ההובלות והמובילים באופן ספציפי תוכל להוריד אצלנו את רף חוסר הביטחון.

אנו הרי חוששים שמשהו יכול לקרות לרכוש שלנו, בין אם מדובר על תכולה של בית ובין אם מדובר על תכולה של משרד. הדבר האחרון שאנו רוצים זה שיקרה משהו לחפצים ואם אנו מפקידים את הרכוש הנ"ל בידי אנשים שאנו לא מכירים, נרגיש פחות טוב ביום הזה. החשש בהחלט יכול לרדת ולדעוך לאיטו כאשר נכיר את הנפשות הפועלות, נכבד אותם ונעשה את כל שביכולתנו כדי לשמור על הקשר החם והלבבי.

הקשר החשוב עם המובילים ייתן לו את השקט הנפשי שאנו צריכים וכאשר הדבר מתחבר גם להמלצות החמות שיש על חברת ההובלה ועל השירות שלה, ללא ספק נוכל להתחיל ולסיים את יום המעבר בצורה חלקה יותר.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

הובלת מזנונים בירושלים

הובלת מזנונים בירושלים היא משימה לא פשוטה. יש לקחת בחשבון מספר גורמים, כגון גודל המזנון, משקלו והמרחק שצריך להוביל את המזנון. מי צריך את השירות

דילוג לתוכן