Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

ספטמבר 8, 2024

Menu

שירותי הובלה עבור מפעלים

חברת ג.ג הובלות מובילה בענף ההובלות בזכות היכולת להעניק את השירותים הנדרשים לכל לקוח באשר הוא, בכל סדר גודל של הובלה. סוג מאוד חשוב של לקוחות שבחברה מבקשים להעניק את היחס הטוב ביותר הוא המפעלים. לפעמים גם מפעלים צריכים להעביר ציוד, תכולה ואחרים ולשם כך נדרשת עבודה מאוד מקצועית של סבלים מיומנים המלווים ברכבים וציוד מכני כבד לטובת ההעמסה והפריקה. לכל מפעל יש את הצורך שלו ובחברת ג.ג הובלות מבקשים להתאים את יכולות ההובלה בדיוק על פי הצרכים ולשם כך נדרשת הכנה מוקדמת והיערכות בהתאם לתנאים הקיימים.

מפעלים שונים צריכים להעביר ציוד ותכולה שונים. ענף התעשייה מאוד מגוון וניתן כיום לדבר על תעשייה כבדה ותעשייה עתירת ידע, עסקים קטנים ומפעלם גדולים. לכל אחד יש את הצורך שלו ולכל אחד מגיע היחס האישי ביותר. מפעלים לרוב דורשים גם את האפשרות להעמיס באמצעות מנוף וחברת ג.ג הובלות מתגאה ביכולת לתת מענה צורך הזה ולספק שירותי מנוף של גובה עד 48 מטרים. היכולת הזו מעניקה לכל בית מלאכה שהוא ולכל מפעל להעמיס את המכונות והציוד האחר על רכבי ההובלה השונים ולהעביר אותם למקום החדש.

אחד הדגשים החשובים ביותר שצריך לשים אליהם לב בכל הנוגע לעבודה עם חברת הובלות המציעות את שירותיהן למפעלים היא הניסיון והיכולת להתמודד עם האתגר. הרי מפעל הוא לא דירה עם תכולה כמו סלון ומקרר שצריך להעביר מדירה אחת לאחרת, לא לרוב מדובר על ציוד כבד, אביזרי תעשייה שונים ולכל נדרשת מיומנו וניסיון מקצועיים שייתנו בדיוק את המענה על פי הצורך הייחודי של כל לקוח וכל מפעל.

לחברת ג.ג הובלות יש את מלוא הניסיון, היכולת והדרכים לבצע את ההובלה ועל כן לחברה יש יתרון רב על פני חברות אחרות. הניסיון הוא לא עניין של מה בכך וכל בעל מפעל מבין ומפנים את ההנחות היסוד הזו. שיתוף הפעולה בין ג.ג הובלות ובין מפעלים רבים מניב תוצאות טובות ואנשי החברה שמחים לעזור לתעשייה המקומית בעבודה החשובה שהיא מספקת.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

הובלת מזנונים בירושלים

הובלת מזנונים בירושלים היא משימה לא פשוטה. יש לקחת בחשבון מספר גורמים, כגון גודל המזנון, משקלו והמרחק שצריך להוביל את המזנון. מי צריך את השירות

דילוג לתוכן