שוק ההובלות מלא בחברות שמתחרות אחת בשנייה על לקוחות והאמת היא שהכוח נמצא לחלוטין בידיים של הצרכנים, שכן כל צרכן וכל לקוח פוטנציאלי צריכים לדעת בדיוק מה הם מחפשים וכיצד לעשות כן. אחד הפרמטרים החשובים ביורת בכל מהלך צרכני הוא השוואת המחירים. תמיד לפני שאנו מוציאים סכום כסף על שירות או מוצר, הרצון הוא לדעת מהו טווח המחירים הסביר שאליו אנו צריכים להתייחס וחשוב גם להוסיף טיפ שעלינו לדעת בדיוק מהו השירות הכולל שנקבל בעבור הסכום הנדרש.
הבחירה בחברת ההובלות המתאימה ביותר מתחילה בסקר שוק שבו גם נחפש ממליצים על כל חברה. עדיף תמיד לחפש את החברות שכבר עבדו עם לקוחות מרוצים שיכולים להמליץ. כמובן שיש גם חברות שאספו רשימת לקוחות שיעדיפו לא להמליץ עליהן, אך כל חברה והיכולות שלה. לאחר איסוף ההמלצות צריך גם לדעת כמה כל חברה מתמחרת את השירות האינדיבידואלי שכל לקוח צריך בהתאם לדרישות לנתונים הקיימים כמו היקף התכולה שצריך להעמיס, מהיכן ולאיזה מקום אחר, מאיזו קומה ולאיזו קומה והאם מדובר על הובלה רגילה או עם מנוף וכיוצא בזה. חשוב לזכור כי בענף ההובלות יש משמעות מאוד דגולה לכל משתנה וכמובן שיהיה הבדל במחיר בין חורף לקיץ, לאור היקף הביקושים שעולה ויורד בהתאם.
נקודה מאוד חשובה שצריך להתייחס אליה היא שהשוואת מחירים היא מהלך נכון והכרחי, אולם לא תמיד המחר הוא מה שמקבלים בפועל. חברת הובלות שמציעה מחיר גבוה מדי לא בהכרח תיתן את השירות המקסימאלי וחברות שמציעות מחירים נמוכים מדי ( בהתאם לטווח הריאלי), נראה שהן מפספסות משהו ביחס ללקוחות.
חברת ג.ג הובלות מציעה לכל לקוח את המחיר ההוגן ביותר עבור כל הובלה ובתמורה מציעה את השירות המלא והאיכותי ביותר עבור המחיר המדובר. כמובן שכל משתנה במשוואה יתומחר בהתאם, אך יש לזכור כי שירות טוב ומוניטין הם לא עניין של מה בכך וצריך תמיד לשים לב לפרטים הקטנים שגורמים לנו לבחור בחברת ההובלות. הדרישה היא תמיד לטובת הלקוח וכמובן שהצדק עם הצרכן.