Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

אוקטובר 22, 2024

Menu

לפרק ולהרכיב לרהיטים עבור הובלה

הובלה מקצועית צריכה להתמודד עם כל אתגר וחברה מקצועית ומיומנת בעלת ניסיון רב בהחלט מכירה את רזי המקצוע ויודעת להתמודד עם כל אתגר באשר הוא. אחת הבקשות הנפוצות של לקוחות המחפשים חברת הובלה טובה היא שתהיה את האפשרות לפרק את הרהיטים בטרם ההובלה ולהרכיב אותם לאחר מכן באופן מושלם. לקוחות רבים מבקשים לבדוק את האפשרות של פירוק והרכבת רהיטים וזאת מכמה סיבות:

  1. רהיטים יכולים להיות בגדלים שונים, מה שיכול למנוע מאלה הגדולים מדי להיכנס ולצאת דרך הפתחים ולכן הכי טוב יהיה לפרק אותם לחלקים קטנים יותר, כדי שניתן יהיה להעביר דרך כל פתח בנוחות.
  2. קיים פחד גדול שהרהיטים יינזקו. רהיט גדול הוא בעל פוטנציאל גדול יותר להישרט או להיחבל ולכן אם מחלקים אתו לאחר פירוק, לכל חלק קל יותר לעבור וכמובן שפשוט יותר לעטוף ולהגן.
  3. רהיטים שצריכים פירוק לא אחת נחשבים לרהיטים כבדים מאוד, כמו ארונות ושולחנות אוכל מאסיביים. לכן, עצם הפירוק יוצר מצד של חלקים קטנים יותר ששוקלים מעט יותר באופן משמעותי וכך ניתן להעמיס בקלות יתרה את כל החלקים.
  4. כדי לסדר את כל התכולה על רכב ההובלות, חשוב לדעת כיצד מסדרים. רהיטים גדולים תופסים יותר מקום שיכול לבזבז מקום לחפצים אחרים. הפירוק מקל על העניין וניתן להעמיס יותר חפצים בפחות מקום.

חשוב לזכור כי פירוק והרכבה של רהיטים חייב להתבצע על ידי איש מקצוע מיומן, כמו נגר. רק איש מקצוע שיודע להתמודד עם הפירוק וכמובן עם ההרכבה ללא פספוס של אף חלק, הוא זה שצריך לבצע את העבודה כמו שצריך. חברת ג.ג הובלות מספקת את השירות לכל דורש ומעניקה את האפשרות לפרק כל רהיט ולהרכיב אותו מחדש בנקודת  יעד. הפירוק וההרכבה נעשים באחריות רבה, תוך שימת לב לכל הפרטים הקטנים וללא גרימת נזק לאף חלק באופן פרטני וכמובן לכל הרהיט עצמו בכלל.

לחברת ג.ג הובלות יש ניסיון רב בתחום וההמלצה היא תמיד לבחור במי שכבר עשה זאת ויודע כיצד.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

הובלת מיקרוגל בירושלים

מיקרוגל הוא מכשיר חשמלי פופולרי המשמש לבישול מזון. אם אתם עוברים דירה, חשוב להוביל את המיקרוגל בבטחה וביעילות. להלן כמה טיפים להובלת מיקרוגל: רוקנו את

הובלת כסאות בירושלים

הובלת כסאות בירושלים היא משימה פשוטה יחסית שניתן לבצע אותה בעצמך או להזמין שירות הובלה מקצועי. אם אתה מעביר כסאות בודדים או מספר קטן של

דילוג לתוכן