Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

אוקטובר 22, 2024

Menu

מה בודקים לפני הובלה

מעבר דירה הוא מצב שחלק אוהבים לחוות אותו, אולם רבים אינם נהנים ואחד הסיבות היא שלא באמת מכירים את הדרך הטובה ביותר לנהל את המצב. להלן מספר טיפים ועצות שיכולים לעזור להבין את המצב ולעבור את המעבר בשלום:

  1. חברת הובלה טובה היא חברה עם ניסיון רב ויש לבדוק את הניסיון הזה. ניסיון רב מבוסס על תנאי הובלה שונים שהתנסו בהם המובילים לאורך השנים וכמובן על פיתוחים ושיפורים טכנולוגיים ומכאניים שעוזרים למובילים התמודד עם כל אתגר.
  2. חיפוש המלצות – את ההמלצות ניתן למצוא או באינטרנט או באמצעות אנשים שמכירים ויודעים להמליץ, או לחילופין מציעים להיזהר מחברה זו או אחרת.
  3. מחיר – לפני שסוגרים על העבודה עצמה חשוב מאוד לדעת מהו המחיר שמבקשת החברה בעבור השירותים הנלווים. כמובן שצריך לעשות גם השוואת מחירים וסקר שוק הוא הכרחי, אולם אם כבר יוצרים קשר עם חברה נבחרת, יש לבדוק את כל הסעיפים ולדעת מהו התמחור שלהם, כמו היקף תכולה, כמו המרחק שצריך לעבור בשביל ההובלה, האם מדובר במעבר מרב קומות לרב קומות, האם נדרש מנוף וכיוצא בזה. המחיר הוא תנאי חשוב להבנה.
  4. ביטוח – זהו אחד הדגשים החשובים ביותר. צריך להיות ביטוח על התכולה ועל העבודה משום שאף פעם אי אפשר לדעת האם יקרה מצב שבו התכולה תינזק, גם אם לא באשמת חברת ההובלה. זוהי מציאות שצריך להיערך אליה (תאונת דרכים, פקק וכיוצא בזה). לכן, חברת הובלה מכובדת מציעה גם ביטוח מלא על הכל.
  5. לדעת כיצד אורזים – לא כל אחד יודע לארוז את הבית משום שלא כל אחד התנסה בזה בשלב מוקדם יותר בחיים. לשם כך, חברת ג.ג הובלות מציעה גם שירותי אריזה מקצועיים, עם אספקת ארגזים המתאימים בדיוק לפי התכולה ואנשי מקצוע שמבינים את החשיבות ועושים זאת ברגישות המתאימה.

תמיד יהיו עוד דגשים שצריך לשים אליהם לב, אולם בחברת ג.ג הובלות סומכים באופן מלא גם על הלקוחות ויודעים כי ההחלטה הטובה ביותר היא שיתוף פעולה לטובת הובלה.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

הובלת מיקרוגל בירושלים

מיקרוגל הוא מכשיר חשמלי פופולרי המשמש לבישול מזון. אם אתם עוברים דירה, חשוב להוביל את המיקרוגל בבטחה וביעילות. להלן כמה טיפים להובלת מיקרוגל: רוקנו את

הובלת כסאות בירושלים

הובלת כסאות בירושלים היא משימה פשוטה יחסית שניתן לבצע אותה בעצמך או להזמין שירות הובלה מקצועי. אם אתה מעביר כסאות בודדים או מספר קטן של

דילוג לתוכן