Menu

משרד: 02-6762015 | נייד: 050-3800999 | ג.ג הובלות |

אוקטובר 22, 2024

Menu

מי צריך מנוף להובלה?

הובלת דירות היא מקצוע חשוב שיש לבצע אותו על הצד הטוב ביותר וככל שעובר הזמן אנו מגלים שיש יותר ויוצר אתגרים שצריך לעמוד בהם וחברת הובלה טובה ומוכבדת בעלת ניסיון רב וידע מקצועי, נדרשת לתת מענה מתאים לכל צורך ודרישה. אחד הכלים החשובים ביותר שחברת הובלה צריכה הוא מנוף. מדובר בכלי עבודה רציני, המאפשר לסבלים להעמיס ולפרוק את מה שצריך בקלות רבה. אבל מי באמת צריך מנוף?

  1. בעלי דירות רבות גרים בבניין ללא מעלית וחדר מדרגות צר מדי ולא ניתן להוריד או להעלות חפצים רבים בדרך הזו. על כן, המנוף ממוקם על הרחוב ומגיע עד לפתח הבית הרלוונטי, לרוב הוא חלון הסלון.
  2. יש מי שגרים ברבי קומות שקשה מאוד לרדת עם החפצים כל כך הרבה קומות ולשם כך ניתן לפרוש את המנוף ולהוריד את הכל בבטחה. כמובן שמי שעובר לרב קומות שכזה גם יכול לקבל את המענה.
  3. יש רהיטים שאי אפשר להעביר בשום דרך וצורה, למעט מנוף. אחת הדוגמאות הטובות ביותר הוא הפסנתר. מדובר בכלי נגינה מאסיבי למדי, גדול וכבד, שלא ייכנס או ייצא בשום דלת ורק עם מנוף ניתן להוביל אותו בבטחה ממקום אחד לאחר.
  4. תכולה של משרדים או מפעלים יכולה גם כן לקבל מענה באמצעות מנוף.

חברת ג.ג הובלות היא חברה המוסמכת גם לעבודה עם מנוף ומדובר על כלי עבודה רציני שניתן להגיע עימו עד לגובה של 48 מטרים. איכותו של המנוף מאפשרת להוריד תכולה של בית, משרד או מפעל עד לקומת הרחוב וכמובן ברגע שצריך להעלות, הדבר יתבצע באמצעות המנוף שירים מקומת הרחוב את כל הנדרש עד לקומת היעד.

המנוף הוא בעצם זרוע מאוד גבוהה שנמתחת למלוא האורך שלה ועליה מותקנת מעלית מאוזנת שעולה ויורדת עם כל משקל התכולה הנדרש. פעילות החברה עם המנוף היא מגוונת ומקצועית וחשוב לציים כי מדובר בעבודה עתירת ניסיון, שיכולה לתת מענה מאוד מדויק ובטוח למעברי דירה ומשרדים בכל מקום בארץ ולכל מקום שיידרש.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on whatsapp
שתפו בוואטסאפ
Share on email
שתפו בדוא"ל
Share on telegram
שתפו בטלגרם

הצעת מחיר להובלה

מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם עוד היום!

הובלת מיקרוגל בירושלים

מיקרוגל הוא מכשיר חשמלי פופולרי המשמש לבישול מזון. אם אתם עוברים דירה, חשוב להוביל את המיקרוגל בבטחה וביעילות. להלן כמה טיפים להובלת מיקרוגל: רוקנו את

הובלת כסאות בירושלים

הובלת כסאות בירושלים היא משימה פשוטה יחסית שניתן לבצע אותה בעצמך או להזמין שירות הובלה מקצועי. אם אתה מעביר כסאות בודדים או מספר קטן של

דילוג לתוכן